Over Ons

Plaats hieronder een korte beschrijving van jezelf:

Tijl Vandenabeele

  • Ik ben 18 jaar oud. Ik speel voetbal in Kv Kortrijk.
  • Ik woon in Dadizele.
  • Studierichting —> Toegepaste Psychologie. (VIVES Kortrijk)
  • Ik wil later samenwerken met psychopaten.

Morgane Stien:

  • 24 jaar en afkomstig van Moeskroen.
  • Student toegepaste psychologie.
  • 1 broer en 1 zus
  • Hobby: paardrijden

Kyara Vanlerberghe
Ik ben Kyara en ben 19 jaar. Mijn hobby is volleybal. Ik zit in mijn eerste jaar Bachelor Toegepaste Psychologie aan Vives Kortrijk.
Ik hou van sociaal contact met anderen.

Anaité Vandenhole
Ik ben Anaité en ik ben 18 jaar. Ik woon in Oudenaarde. Mijn hobby is Rope- Skipping en ik zit in mijn eerste jaar Bachelor Toegepaste Psychologie. Na mijn studies zou ik graag jongeren met problemen willen helpen.

Stanse Vandewalle
Ik ben Stanse en ik ben 18 jaar. Ik heb een oudere zus en een jongere broer. Ik woon te Moorsele. Ik zit nu in mijn eerste jaar Bachelor Toegepaste Psychologie aan de Vives te Kortrijk. En elke zondag sta ik paraat als leidster in de chiro van Moorsele.

Lien Vanhaesebrouck
Ik ben Lien en ben 18 jaar. Ik woon in Kuurne (sente of Sint Katharina) en heb een jongere broer en zus. Mijn hobby is dans en ik geef ook met heel veel liefde leiding in Chiro Kiekeboe Sente. Nu zit ik in mijn eerste jaar bachelor toegepaste psychologie aan Vives Kortrijk. Na deze opleiding zou ik graag nog verder studeren.

Emily Vandevijvere
Ik ben Emily en ben 18 jaar oud. Ik woon in Kuurne en heb 2 oudere zussen. In Kuurne ben ik ook heel actief in de Chiro, namelijk in Chiro St. Michiel Kuurne. In Vives Kortrijk studeer ik Toegepast Psychologie.

Shauny Vanneste
Ik ben Shauny en ik ben 18 jaar oud. Ik woon in Ieper en ik zit in mijn eerste jaar Bachelor Toegepaste Psychologie in de Vives te Kortrijk. Ik heb nog twee oudere broers en een jongere zus. Ik hou ervan om bezig te zijn met kleine kindjes.

Stefaan Decorte
Ik ben Stefaan en ben geboren in 1991. Ik woon momenteel in Kortrijk. Ik hou in het leven van sporten en veel sociaal contact. Daarnaast is de opleiding toegepaste psychologie waar ik momenteel mee bezig ben ook iets dat ik zeer graag doe.
Ik overweeg dan ook verder te studeren op afstand wanneer ik deze opleiding gedaan heb.

Dario Norouzian
ik ben Dario en ik ben 18 jaar oud. Ik woon in Asper en ik zit in mijn eerste jaar Bachelor Toegepaste Psychologie in de Vives te Kortrijk. Ik ben momenteel leider van de scouts in Ronse en wil later met kinderen werken.

Edouard Lamiroy:
Ik ben Edouard, afkomstig uit Ieper en jaar oud. Ik ben een relatief solitair persoon en gebruik mijn vrije tijd om te lezen, schijven, lachen en leven.